DOSTAWA
Przy zamówieniach za minimum 200 zł dostawa jest darmowa, natomiast przy zamówieniach poniżej 200 zł koszt dostawy kurierem wynosi 15 zł.
Zamówienia są realizowane przez firmę UPS lub DPD.
Zamówienia z www.lecreuset.pl dostarczamy pod wszystkie adresy zlokalizowane w Polsce. Jeśli nie masz adresu do wysyłki w Polsce, a jesteś zainteresowany produktami Le Creuset, możesz skontaktować się z naszym działem obsługi klienta pod numerem telefonu + 48 (22) 487 98 26, aby dowiedzieć się o alternatywnych sposobach wysyłki w Polsce. Obecnie nie oferujemy wysyłki międzynarodowej.
W zależności od dostępności towaru, po zaksięgowaniu wpłaty towar jest dostarczany w ciągu około 2 - 4 dni roboczych.
W przypadku, jeśli w ciągu 10 dni roboczych nie otrzymasz zamówienia, prosimy o kontakt z centrum obsługi klienta obslugaklienta.pl@lecreuset.com
W przypadku wad towaru prosimy o przesłanie wiadomości na adres obslugaklienta.pl@lecreuset.com z krótkim opisu uszkodzeń produktu oraz w miarę możliwości przesłania zdjęć kartonu, opakowania oraz uszkodzonego produktu. Postaramy się, aby wymiana towaru odbyła się możliwie najszybciej.
PŁATNOŚĆ & DOSTĘPNOŚĆ
Istnieje możliwość realizacji płatności za pomocą karty płatniczej / kredytowej (Visa lub Mastercard), PayPal, Apple Pay lub serwisu dotpay (przelewy online).
W przypadku, jeśli dany produkt nie jest dostępny, prosimy o podanie danych kontaktowych (imię, nazwisko i e-mail) na stronie produktu. Zostaniesz poinformowany niezwłocznie, gdy tylko produkt będzie dostępny w naszym sklepie internetowym. Możesz się również skontaktować z naszymi sklepami stacjonarnymi. Lista salonów firmowych Le Creuset znajduje się tutaj Salony firmowe
Lista salonów firmowych Le Creuset oraz outletów znajduje się tutaj Salony firmowe.
Zwrot
Satysfakcja naszych klientów jest dla nas bardzo ważna. Jeżeli nie jesteś zadowolony z zamówionych produktów, możesz je do nas zwrócić w ciągu 30 dni bez podawania powodu zwrotu.
Okres odstąpienia wynosi czternaście dni kalendarzowych od następnego dnia po dostarczeniu produktu.
Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, należy poinformować Le Creuset Poland Sp. z o.o. poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres obslugaklienta.pl@lecreuset.com, telefonicznie dzwoniąc na numer (22) 487 98 26 lub wysyłając pocztą na adres Le Creuset Poland Sp. z o.o. ul. Marszałkowska 126/134, 00-008 Warszawa jasnego oświadczenia o chęci odstąpienia od umowy sprzedaży (uwaga - adres do korespondencji. Adres do zwrotu produktów: salon firmowy Le Creuset, Złote Tarasy, ul. Złota 59, 00-120 Warszawa). Możesz również skorzystać z formularza odstąpienia od umowy. Kliknij tutaj, aby pobrać Formularz odstąpienia od umowy), ale nie jest on obowiązkowy. Do zachowania terminu do odstąpienia wystarczy wysłanie oświadczenia o chęci skorzystania z prawa do odstąpienia przed upływem terminu na skorzystanie z tego prawa. Zwroty, do których nie złożono oświadczenia o chęci odstąpienia od umowy w ciągu 30 dni kalendarzowych od pierwotnej daty dostawy, nie zostaną przyjęte.
Kliknij tutaj, aby pobrać Formularz odstąpienia od umowy
Należy zwrócić nam kompletny produkt w oryginalnym opakowaniu, w tym akcesoria, broszurę dotyczącą pielęgnacji i użytkowania, wszystkie etykiety, a także oryginał dokumentu dostawy. Nie będziesz ponosić odpowiedzialności za utratę wartości towarów, chyba że utrata ta wynika z użycia towarów, które nie jest konieczne do zweryfikowania jego charakteru. Jeśli przedmioty zwrócone na podstawie prawa do odstąpienia od umowy są niekompletne, uszkodzone lub zabrudzone, koszt produktu nie zostanie zwrócony. Nie ma możliwości zwrotu produktu, który został specjalnie dostosowany do potrzeb klienta.
Jeśli skorzystasz z prawa do odstąpienia od umowy, zwrócimy wszystkie koszty, które od Ciebie otrzymaliśmy, w tym koszty dostawy (z wyjątkiem dodatkowych opłat wynikających z wyboru metody dostawy innej niż najtańsza standardowa metoda dostawy, którą oferujemy), w ciągu 14 dni od dnia, w którym poinformowałeś nas o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy. Zwrot środków nastąpi tą samą metodą jakiej użyłeś do zapłaty przy transakcji zakupu produktu, chyba że wyraźnie uzgodniono z Tobą inaczej. Zastrzegamy sobie prawo do wstrzymania zwrotu kosztów do momentu otrzymania zwracanego produktu lub do czasu dostarczenia nam dowodu odesłania towaru, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.
INNE
Prosimy o kontakt z centrum obsługi klienta:

Formularz kontaktowy

E-Mail: obslugaklienta.pl@lecreuset.com

Tel.: +48 (22) 487 98 26

poniedziałek - piątek: 10:00 do 16:00