Regulamin
Pełna płatność jest wymagana w momencie składania zamówienia, ale nie obciążymy twojej karty kredytowej lub debetowej zanim nie wyślemy twojego zamówienia.
Akceptujemy płatności następującymi kartami kredytowymi lub debetowymi: karty kredytowe i debetowe Visa, karty kredytowe i debetowe MasterCard. Składając zamówienie za pośrednictwem naszej Strony internetowej, potwierdzasz, że dane dotyczące płatności podane w zamówieniu są ważne i prawidłowe. Wszystkie transakcje będą przeprowadzane w polskich złotych (PLN). Akceptujemy również płatności przez PayPal, ale pamiętaj, że jeśli chcesz zapłacić za swoje produkty za pomocą PayPal, a nie masz jeszcze konta PayPal, będziesz musiał założyć nowe konto bezpośrednio w PayPal. Opłata za każde zamówienie złożone za pośrednictwem systemu PayPal zostanie pobrana w momencie złożenia zamówienia. Jeśli z jakiegokolwiek powodu nie będziemy w stanie zrealizować Twojego zamówienia, opłata ta zostanie zwrócona na twoje konto PayPal. Akceptujemy również płatność za pomocą Przelewy 24.
Nie akceptujemy gotówki, czeków, kart podarunkowych ani bonów jako płatności za zakupy online.
Opłaty za dostawę obliczane są na podstawie zamówionych produktów, całkowitej kwoty zamówienia i wybranej usługi dostawy. Standardowa dostawa jest BEZPŁATNA dla wszystkich zamówień powyżej 200 PLN. Dostawa jest realizowana w terminie od 3 do 4 dni roboczych.
Należy pamiętać, że dni robocze to dni od poniedziałki do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Dołożymy wszelkich starań, aby dotrzymać tych terminów dostaw, ale nie można tego zagwarantować w niektórych częściach Polski.
Jeśli pierwsza próba doręczenia do domu nie powiedzie się, nasz przewoźnik dostarczy przesyłkę do punktu przekaźnikowego, który będzie dla Ciebie dostępny przez okres 10 (dziesięciu) dni roboczych.
- (i) poprzez naszą bezpłatną infolinię [●] (czynną od poniedziałku do piątku w godzinach 10 – 16) lub
- (ii) na nasz adres email: obslugaklienta.pl@lecreuset.com lub
- (iii) pocztą na adres: ul. Marszałkowska 126/134, 00-008 Warszawa lub
- (iv) lub możesz skorzystać z naszego formularza odstąpienia od umowy, który jest dostępny tutaj PL Withdrawal.pdf (lecreuset.pl), wraz z wyraźnym oświadczeniem o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy sprzedaży. W przypadku złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży w drodze korespondencji e-mail, niezwłocznie potwierdzimy otrzymanie takiego oświadczenia w wiadomości zwrotnej przesłanej na twój adres e-mail.
Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy, wystarczy wysłanie oświadczenia o skorzystaniu z przysługującego prawa do odstąpienia od umowy przed upływem terminu do wykonaniu tego prawa.
- (a) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
- (b) w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
- (c) w której przedmiotem świadczenia są towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi towarami;
- (d) zawartej w drodze aukcji publicznej;
W przypadku braku zgodności rzeczy sprzedanej z umową kupującemu z mocy prawa przysługują środki ochrony prawnej ze strony i na koszt sprzedawcy oraz że gwarancja nie ma wpływu na te środki ochrony prawnej.
Za produkty zakupione po 1 stycznia 2023 roku, odpowiadamy za niezgodność produktu z umową na zasadach określonych w Rozdziale 5a ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta
Kto może złożyć reklamację? Każdy konsument rozumiany jako (i) osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, a także (ii) osoba fizyczna zawierająca umowę związaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą, w przypadku gdy z treści tej umowy wynika, że nie ma ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
Czym jest produkt zgodny z umową? Produkt jest zgodny z umową, jeżeli zgodne z umową pozostają w szczególności jego: (i) opis, rodzaj, ilość, jakość, kompletność I funkcjonalność, (ii) przydatność do szczególnego celu, do którego jest potrzebny konsumentowi, o którym konsument powiadomił sprzedawcę najpóźniej w chwili zawarcia umowy i który sprzedawca zaakceptował.
Ponadto produkt, aby został uznany za zgodny z umową, musi: (i) nadawać się do celów, do których zazwyczaj używa się produktu tego rodzaju, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa, norm technicznych lub dobrych praktyk; (ii) występować w takiej ilości i mieć takie cechy, w tym trwałość i bezpieczeństwo, a w odniesieniu do towarów z elementami cyfrowymi - również funkcjonalność i kompatybilność, jakie są typowe dla towaru tego rodzaju i których konsument może rozsądnie oczekiwać, biorąc pod uwagę charakter produktu oraz publiczne zapewnienie złożone przez sprzedawcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, w szczególności w reklamie lub na etykiecie, chyba że sprzedawca wykaże, że: a) nie wiedział o danym publicznym zapewnieniu i oceniając rozsądnie, nie mógł o nim wiedzieć, b) przed zawarciem umowy publiczne zapewnienie zostało sprostowane z zachowaniem warunków i formy, w jakich publiczne zapewnienie zostało złożone, lub w porównywalny sposób, c) publiczne zapewnienie nie miało wpływu na decyzję konsumenta o zawarciu umowy; (iii) być dostarczany z opakowaniem, akcesoriami i instrukcjami, których dostarczenia konsument może rozsądnie oczekiwać; (iv) być takiej samej jakości jak próbka lub wzór, które sprzedawca udostępnił konsumentowi przed zawarciem umowy, i odpowiadać opisowi takiej próbki lub takiego wzoru.
Do kiedy można złożyć reklamację? 2 lata od dostarczenia przesyłki.
Jak złożyć reklamację?. Aby zgłosić reklamację z tytułu niezgodności produktów z umową:
- a) złóż reklamację w jednej z następujących form: (i) pisemnie na adres: Le Creuset, ul. Marszałkowska 126/134, 00-008 Warszawa, lub (ii) w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: obslugaklienta.pl@lecreuset.com,
- b) podaj w opisie reklamacji: (i) informacje i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia wady; (ii) żądania sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży, oraz (iii) dane kontaktowe składającego reklamację - ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonej z pominięciem zalecanego opisu reklamacji,
- c) odeślij reklamowany produkt na adres: Le Creuset Polska ul. Marszałkowska 126/134 00-008 Warszawa.
Informację o rozpatrzeniu reklamacji otrzymasz od nas w terminie 14 (czternastu) dni od dnia otrzymania przez nas reklamowanego produktu. Brak odpowiedzi w powyższym terminie oznacza, że uznaliśmy reklamację za uzasadnioną. Poniesiemy koszty naprawy lub wymiany, w tym w szczególności koszty przesyłki, transportu, robocizny i materiałów.
Żądania konsumenta. W sytuacji wystąpienia braku zgodności produktu z umową, składając reklamację możesz:
- a) żądać jego wymiany lub naprawy. Przedsiębiorca może dokonać wymiany, gdy konsument żąda naprawy, lub przedsiębiorca może dokonać naprawy, gdy konsument żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności produktu z umową w sposób wybrany przez konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla przedsiębiorcy. Jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla przedsiębiorcy, może on odmówić doprowadzenia produktu do zgodności z umową;
-
b) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpić od umowy, gdy :
- - przedsiębiorca odmówił doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży;
- - przedsiębiorca nie doprowadził produktu do zgodności z umową sprzedaży
- - brak zgodności produktu z umową występuje nadal, mimo że przedsiębiorca próbował doprowadzić produkt do zgodności z umową;
- - brak zgodności produktu z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy;
- - z oświadczenia sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on produktu do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta;
Zwrotu należności wynikających z wykonania prawa do obniżenia ceny dokonamy niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o obniżeniu ceny .
Za produkty zakupione do 31 grudnia 2022 roku, odpowiadamy za wady rzeczy sprzedanej na zasadach określonych w art. 556 i nast. Kodeksu Cywilnego.
Kto może skorzystać z niniejszej rękojmi. Każdy konsument i przedsiębiorca.
Co to jest wada? Wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową. W szczególności rzecz sprzedana jest niezgodna z umową, jeżeli:(i) nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia, (ii) nie ma właściwości, o których istnieniu sprzedawca zapewnił kupującego, w tym przedstawiając próbkę lub wzór, (iii) nie nadaje się do celu, o którym kupujący poinformował sprzedawcę przy zawarciu umowy, a sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia, (iv) została kupującemu wydana w stanie niezupełnym.
Rzecz dotknięta jest wadą prawną, jeżeli stanowi własność osoby trzeciej, jest obciążona prawem osoby trzeciej albo ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzaniu rzeczą wynika z decyzji lub orzeczenia właściwego organu. W przypadku sprzedaży prawa wada prawna może również polegać na nieistnieniu prawa.
Do kiedy można złożyć reklamację? 2 lata od dostarczenia przesyłki.
Jak złożyć reklamację? Aby złożyć reklamację z tytułu rękojmi:
- a) złóż reklamację w jednej z następujących form: (i) pisemnie na adres: Le Creuset, ul. Marszałkowska 126/134, 00-008 Warszawa, lub (ii) w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: obslugaklienta.pl@lecreuset.com,
- b) podaj w opisie reklamacji: (i) informacje i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia wady; (ii) żądania sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży, oraz (iii) dane kontaktowe składającego reklamację - ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonej z pominięciem zalecanego opisu reklamacji,
- c) odeślij reklamowany produkt na adres: Le Creuset Polska ul. Marszałkowska 126/134 00-008 Warszawa.
Informację o rozpatrzeniu reklamacji otrzymasz od nas w terminie 14 (czternastu) dni od dnia otrzymania przez nas reklamowanego produktu. Brak odpowiedzi w powyższym terminie oznacza, że uznaliśmy reklamację za uzasadnioną. Poniesiemy koszty naprawy lub wymiany, w tym w szczególności koszty przesyłki, transportu, robocizny i materiałów
- a) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy – chyba że sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady,
- b) żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady - sprzedawca jest obowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla kupującego. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu kupującego, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. Jeżeli kupującym jest przedsiębiorca, sprzedawca może odmówić wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady także wtedy, gdy koszty zadośćuczynienia temu obowiązkowi przewyższają cenę rzeczy sprzedanej.
Wszelkie powiadomienia kierowane do nas przez Ciebie muszą być wysyłane na nasz zarejestrowany adres obslugaklienta.pl@lecreuset.com. Możemy powiadomić Cię na adres e-mail lub adres pocztowy podany podczas składania zamówienia.
- a) Internetowe rozstrzyganie sporów. Spory można zgłaszać do rozstrzygnięcia online na platformie internetowego rozstrzygania sporów Komisji Europejskiej, zgodnie z rozporządzeniem Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich). Platforma jest interaktywnym narzędziem udostępnianym konsumentom w Unii Europejskiej, za pośrednictwem którego mogą oni złożyć skargę, dostępnym pod adresem www.ec.europa.eu/consumers/odr.
- b) Stały polubowny Sąd Konsumencki. Jesteś uprawniony do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży.
- c) Wojewódzki Inspektor Inspekcji Handlowej. Jesteś uprawniony do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporu między konsumentem a sprzedawcą.
- d) Darmowa pomoc. Możesz uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między konsumentem a sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich)..
Tylko za Twoją zgodą możemy przetwarzać Twoje dane osobowe również w celu przesyłania spersonalizowanej komunikacji marketingowej. Sposób, w jaki możemy wykorzystywać Twoje dane osobowe oraz nasze zasady dotyczące prywatności i korzystania z plików cookies, są określone w naszej privacy policy oraz cookies policy. Przed przystąpieniem do płatności na stronie zakupu zostaniesz poproszony o zaakceptowanie obecnych warunków sprzedaży online Le Creuset oraz naszej polityki prywatności . Aby uzyskać wszelkie informacje i wyjaśnienia dotyczące prywatności i plików cookie i/lub skorzystać z praw do prywatności, możesz wysłać do nas wiadomość e-mail na adres privacy@lecreuset.com. Daj nam znać, na czym polega problem, a my odpowiemy w odpowiednim czasie.
Pod koniec zakupów na NASZEJ Stronie internetowej lub w jednym z butików Le Creuset lub punktach sprzedaży Le Creuset:
(i) Możemy zaprosić cię poprzez wiadomość e-mail do napisania recenzji produktu i podzielenia się swoimi doświadczeniami;
(ii) Możesz również umieścić opinię na stronie produktu na naszej Stronie internetowej (w tym przypadku możesz również wyrazić opinię, jeśli dokonałeś zakupu naszego produktu u jednego z naszych autoryzowanych sprzedawców): znajdziesz sekcję „zostaw recenzję”, którą możesz opcjonalnie wypełnić. Obowiązują poniższe warunki.
Naszym celem jest zebranie opinii naszych klientów, pozytywnych lub negatywnych. Nie publikuj żadnych treści reklamowych ani handlowych ani nie wykorzystuj naszej Strony internetowej do prowadzenia jakiejkolwiek działalności komercyjnej. Nie publikuj obraźliwych lub nieodpowiednich treści. Le Creuset nie ponosi odpowiedzialności za treści umieszczane przez użytkowników na naszej Stronie internetowej chociaż zastrzegamy sobie prawo do usuwania nieodpowiednich treści według własnego uznania.
Napiszesz recenzję jako nabywca / użytkownik jednego z produktów Le Creuset lub jeśli ktoś podarował Ci produkt Le Creuset.
Treści są Twoją własnością, ale publikując recenzję na naszych stronach internetowych, udzielasz licencji Le Creuset. Publikując recenzję, rozumiesz, że udzielasz niewyłącznej, wieczystej (przynajmniej na czas trwania ochrony odpowiednich praw własności intelektualnej), zbywalnej, podlegającej sublicencjonowaniu, nieodpłatnej, ogólnoświatowej licencji na korzystanie z treści publikowanych na naszych Stronach internetowych w dowolnym celu, w tym w celach komercyjnych, prawa do tworzenia dzieł pochodnych, tłumaczenia, powielania, wyświetlania, rozpowszechniania lub modyfikowania treści oraz udzielania sublicencji lub cesji tych praw.
Twoja recenzja może być widoczna z innych platform, takich jak wyszukiwarki i media społecznościowe. Twoja recenzja będzie widoczna do momentu jej usunięcia. Po publikacji możesz skontaktować się z Le Creuset, wysyłając wiadomość e-mail na adres obslugaklienta.pl@lecreuset.com, aby usunąć swoją recenzję. Rozumiesz, że usunięte treści mogą pozostać w naszych systemach lub innych platformach w zakresie, w jakim Twoje treści zostały opublikowane publicznie i mogą być dostępne lub udostępniane innym użytkownikom lub stronom trzecim, które ich nie usunęły. Aby uzyskać więcej informacji o tym, jak postępujemy z Twoimi danymi i prawami do prywatności, zapoznaj się z naszą informacją o ochronie prywatności Polityka prywatności | Le Creuset PL | Le Creuset
- a) Formularz zamówienia - usługa elektroniczna, interaktywny formularz dostępny na Stronie internetowej umożliwiający złożenie zamówienia, w szczególności poprzez dodanie produktów do elektronicznego koszyka oraz określenie warunków umowy sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
- b) Konto – usługa elektroniczna, oznaczony indywidualną nazwa (loginem) i hasłem podanym przez Usługobiorcę zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Le Creuset, w którym gromadzone są podane przez Ciebie dane oraz informacje o złożonych zamówieniach na Stronie internetowej,
- c) Newsletter - usługa elektroniczna, elektroniczna usługa dystrybucyjna świadczona przez Le Creuset za pośrednictwem poczty e-mail, która umożliwia wszystkim korzystającym automatyczne otrzymywanie od Le Creuset cyklicznych treści kolejnych edycji Newslettera zawierającego informacje o produktach, nowościach i promocjach na Stronie internetowej,
- a) założenie i korzystanie z Konta,
- b) korzystanie z Newslettera,
- c) korzystanie z Formularza zamówienia,
- a) komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu;
- b) dostęp do poczty elektronicznej;
- c) przeglądarka internetowa typu Chrome, Safari, Opera, FireFox lub podobna;
- d) włączenie w przeglądarce internetowej możliwości zapisywania plików oraz obsługi Javascript.
- a) Konto. Korzystanie z Konta możliwe jest po wykonaniu następujących czynności: (i) wypełnieniu formularza rejestracyjnego, (ii) kliknięciu pola “Załóż konto”, (iii) podaniu następujących danych: imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu kontaktowego i hasło. Masz możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, usunąć swoje Konto wysyłając do nas stosowne żądanie pocztą email na adres privacy@lecreuset.com.
- b) Newsletter. Korzystanie z Newslettera jest możliwe po wykonaniu następujących kroków: (i) podaniu adresu e-mail, (ii) kliknięciu pola "Subskrybuj" lub zaznaczeniu odpowiedniego pola wyboru podczas tworzenia Konta. Masz możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, zrezygnować z subskrypcji Newslettera za pomocą linku znajdującego się na dole Newslettera lub wysyłając do nas stosowne żądanie pocztą e-mail privacy@lecreuset.com. Aby uzyskać dodatkowe informacje, zapoznaj się z naszą Polityką Prywatności - Polityka prywatności | Le Creuset PL | Le Creuset
- c) Formularz zamówienia. Korzystanie z Formularza Zamówienia rozpoczyna się z momentem dodania pierwszego produktu do koszyka na Stronie internetowej. W Formularzu Zamówienia niezbędne jest podanie następujących danych: imię i nazwisko, adres, adres e-mail, numer kontaktu telefonicznego oraz dane dotyczące umowy sprzedaży: produkt(y), ilość produktu(ów), miejsce i sposób dostawy produktu(ów), sposób płatności. Usługa Formularza Zamówienia ma charakter jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą złożenia zamówienia za jego pośrednictwem albo z chwilą wcześniejszego zaprzestania składania zamówienia. W przypadku zakupu twoje dane będą przetwarzane zgodnie z lokalnymi przepisami dotyczącymi okresu przechowywania (zobacz także naszą Politykę Prywatności - Polityka prywatności | Le Creuset PL | Le Creuset).
Ostatnia aktualizacja z dnia 18 października 2023.